MALAYS1A NAK HANTAR HAIWAN KE ANGKASA LEPAS DALAM MISI 2013..??

Hype..

Rase nye panjang beno pulak tajuk haku kali nie.... Selalunye simple jer... Hokeyh berkenaan dengan tajuk entry kali nie, aku ade terbace satu artikel ni... Menarik kan??????.....
Stakat nie, haiwan tersebut masih di beri latihan secukupnye untuk memastikan keselamatan dan keselesaan haiwan tersebut.... Dalam menjayakan misi ini, beberapa langkah telahpun di kenalpasti...

Dah la, haku malas nak tulis ape dah... Opss.. tertanya2 pulak haiwan apekah itu kan....
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
II
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
II
I
I

Semoga selamat sampai dan selamat pulang ke bumi...

hik hik hik..

*1st time haku tgk  gmbr ni, gelak x henti2... Hokeyh.. Bye2..

~POPKORN~

17 ulasan:

  1. Alololo... Comey je kucing nie.. hihi...

    BalasPadam
  2. adulayaiii...terkena lagi ler gamaknye

    BalasPadam
  3. hehe..kelakar la..pinjam pic kucen comey ni bleh x ?... sha pun gelak x bleh berhenti oi..aduss.mmg kelakar la..

    BalasPadam
  4. mak aii...igt siyus tdi...xda beng da la dato'sms

    BalasPadam
  5. kucing 2 muka redha jer... hik hik hik...

    BalasPadam
  6. grrrrrrr...bek antau cik fadh dr antau kucing tu ! hahaha

    BalasPadam
  7. hahahaha....ko buli kucing ni ke...kejam...!!! hahaha

    BalasPadam
  8. hahahahhahaah...
    ksian kucing tu....
    :)

    BalasPadam
  9. ee..kesian la kucing 2..huhu

    BalasPadam
  10. jangan tinggalkan kucing tu yeaa

    BalasPadam
  11. gila.. mau semput kucing tu nanti.. lobang bawah tu..

    BalasPadam
  12. oh kucing...smoga kau selamat di sana...miahaha..=)

    BalasPadam
  13. hahahahahaha!!!!
    siyes lawak giler!

    apsal muka kucing tu serious bebenor? takut nak melepas la tu.

    BalasPadam
  14. tu la nama nye muka redho jer. hik hik hik

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...