HEYYY BOS, AKU X MAU KERJA DAH.. AKU NAK BERHENTI..!!

Hype...

Hari ini ade cerita sedih sikit nak di kongsi dengan kamoo semua... Yess seperti dalam tajuk yg kamoo da bace 2.... Sedih....???? Hmmm... tak tahu nak cakap lah.... Bak kata pepatah, berat mata memandang, berat lagi bahu nak memikul nya...

Tapi haku bukan nak story pesal peribahana peribahasa ni...Tapi, aku nak story pesal  aku nak bhenti keje ar... Yess... sebab ape?????.. Hmmmm..... Sebab nye aku da tulis dalam satu surat kat bawah nie....

Haaaaa  haku ade satu pict nak berkongsi dengan kamoo semua.... Sebab setiap entry haku, aku akan sertakan sekurang2 nye satu gambar... Dan kali ni mmg nak bg kamoo2 tgk satu gambar jer pun...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hehehe.. Juz kidding jer Hokey kamoo2 semua... So chilllll.... Kepada kamoo semua, jgn buat gini yer.... Nak berblogging pun, cari la mase yang sesuai... 

~POPKORN~

12 ulasan:

  1. hahaha. lawak. panjang kebenor surat resign.

    jangan popkorn hantar surat resign cmni sudahla yer.

    :)

    BalasPadam
  2. bos cik fadh kasi berblogging lar...kikiki

    BalasPadam
  3. heheheh... panjang nye surat dier

    sy dah berhenti keje, nk masuk tempat baru..hee

    BalasPadam
  4. muahaha..nak anta surat abis prctcle cm nieh bleh? memang lecture kojar den dulu :p

    BalasPadam
  5. ezzat : haha.. xkan la korn nak wat gini.. mrepek... x pernah ter pk pun...

    ct mawa : hak hak... kalu lawak gelak la.. hihihi

    cik fadh : untung laa bos kasik blogging, tp x nmpak pon salu time opis die update blog.. huuhu

    bismi : waa... senang nyer die dapat keje baru kan... tahniah..

    cik katun : boleh jer, try la dlu hantar, mane taw feedback nye menarik ke nanti.. hahaha

    BalasPadam
  6. kalo leh bagi alasan2 cmtu dasat jugaaa.. mau pening n botak kepala bos2 nnt

    BalasPadam
  7. pening en.bos kalo dpt spuloh pekerja cmni..huhu

    BalasPadam
  8. kemain resign letter kamu..mcm surat cinte..dlm sedih ade manisnye.haha :)

    BalasPadam
  9. ehehehehehe...
    ini fanatik blogger ini

    BalasPadam
  10. hahaha.. mcm surat cinta plak.

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...