ALA2 DISKAVERI CHENEL - TULANG MENAKJUBKAN

Hype

Kali ini, haku nak kasi kamoo tgk gambar tulang... bukan tulang ikan yang aku nak tunjukkan.. Tapi tulang2 yang menakjubkan lah bagi haku... Hokeyh kamoo2 layan dulu yer...

Eh bukan yang nie... silap2.... Ni haa yang kat bawah nie.... Hik hik hik....








Amacam? besar x tulang2 ni semua... Hokeyh.. aku x dapat maklumat byk sangat tentang tulang nie.. So takde lah fakta yang haku boleh kasi kpd kamoo2 semua yer... Jika kamoo ade maklumat pesal tulang ni, boleh la share skali...

Hokeyh, kat sini ape yang aku terpikirkan, tidak hairan lah jika org dahulu sebegini besarnye, mereka boleh membina sebuah Piramid Mesir yg sebegitu besar kan...???

Jika kamoo2 korek tanah belakang rumah dan terjumpa tulang, haa ape lagik... tgkap gamboo kasi tau polis... mane taw leg masuk Guiness World Record.. Hehe...

~POPKORN~

8 ulasan:

  1. gambor atas tuh kelako giler.haha ingatkan popkorn tadi. hihik.

    pasal tulang2 semua ni, ezzat tak tahu sangat. kalau pasai nak makan sup tulang, boleh ajak ezzat sekali. haha

    BalasPadam
  2. mna la dpt gmbar pak cik tulang tuh..huhu

    BalasPadam
  3. ezzat : sup tulang eh> aku x minat sgt ah sup tulang.. sbb haku makan isi jer. hehe

    gr33ny : Da dpt lame dah.. ade je simpan kat collection gmbr kat myspace dulu....

    ct mawa : mane ade search.. mmg ade dalam koleksoi bacaan.. so hari 2 terbace, trus la post entry nie

    BalasPadam
  4. wah hebatlah pasal diskaveri chanel nie.hehe besaunye tulang2 tue..tu tulang manusia zaman purbakala ke?hehe :)

    BalasPadam
  5. terperanjat aku tgk gambar yag mula-mula.
    Tapi nenek aku kata org dulu-dulu memang besau dan umur panjang-panjang...
    selepas zaman rasullah umur manusia maksimum 70 tahun..
    entah lerrr..
    No data..hehehe

    BalasPadam
  6. juz for sharing dgn kamoo2 semua...

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...