LC 135 SAYA

Hype


Amacam..?
Smart x LC aku? huhu..
Best tau moto aku nie... Huhu...  bwk jalan pi sana, sini jalan jauh2 mmg best....  Tambah2 bile lalu depan awek, sume pandang beb.. (Cheewah.. btul ke?.. Hehehe)
So ade sape2 berkenan x nak naik moto ni dengan aku? Jom la aku kasi naik free je.. bukan kne bayar pon.... 

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Huhu... aku tipoo je atas tu. aku tau tipo 2 dose. So 4give me okeyh.. Actually ni la moto idaman aku.. LC 135.. Npe ntah aku nak sgt motor ni.. Tp rezki belum ade. Aku suke moto ni sbb ape ek.. Ntah la... Design die smart ape... then lajuuuuuuuuu.... 

Boleh la aku bawak jalan2 1Malaysia.. Hehe...
Tp aku belum berkemampuan memilikinya... Sekarang model LC ni da berubah. So keluaran lama da xder kat pasaran. Yang ader pon cume design baru jer.. So mmg xde harapan da aku memiliki motor tersebut.... (Design baru aku x minat, x smart)

Maybe dulu aku student so, aku xde budget yg cuku nak memiliki nya... So aku pakai Honda EX- je lah skang... Hehehe... Walopon aku hanye mampu ade Ex5, aku tetap bangga dengan EX5 aku sebab die byk berjasa dgn aku sbb sampai skrg die (EX5) blum pernah bg masalah yg merungsingkan aku... 
I love U my EX5....

~POPKORN~

8 ulasan:

  1. bdk laki ramai minat moto nie kot -___-

    BalasPadam
  2. Adwa : MAybe la kot... Awak xminat ke? hehe

    BalasPadam
  3. kumpul la duit,lama2 ada la budget utk beli .:P

    BalasPadam
  4. nak beli skang ni ok je. tp model lame dah xde kat pasaran....

    BalasPadam
  5. AP - huhu smart dowh motor nih..aku suke gak..beli 2nd jd ah..hehe

    BalasPadam
  6. LC second bhya.... buat nye silap beli, nnti rosak sajer. 2 pesal nak amik second..

    BalasPadam
  7. wahhh kite suke giler moto lc..tp im not minah rempit..hehe

    BalasPadam
  8. smart moto =)
    btw singgah sini =)

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...