HARIMAU, GARUDA DAN HAKU

Hype

Hari ni sume nye apdate pesal Bola Bola Bola..!! So haku nak gak Update pesal bola neh...
Ye ah... semangat Bola x bis lagi... Haha... Terbaik ar Malaysia semalam... Memang aku bangga jadi anak Malaysia... So Tahniah buat Malaysia...

Haa.. Ni yg haku nak story... Beb, Smalam haku da smangat nak tgk bola Malaysia vs Indonesia, haku beli ar Rambutan kat pasar malam sekilo 5 hengget.. Ingat nak makan sambil tgk bola... Then pas maghrib 2 rase mate nak terlelap skjap..

Nahh... Bangun2 jer da minit ke 95... Ape perasaan agak nye? Hampeh btul la.. Da abis pon bola.... Nyaris la dorang seri 1-1. Dapat ar aku tgk game pendek 2. Sampai la penalti.
Aku da set alarm kul 8:15 malam... tapi Haku lupa yg jam aku gune sistem 24jam.. ape lagi.. Memang x berbunyi la alarm haku....HAdeiiii... rugik btul... Housemate haku lak xde la nak kjutkan haku... issh.... Aku ckap kat hosmate aku, bangang betul korang xnak kejutkan haku...(aku cakap dalam hati jer). Nah, aku trajang perut Fendi... (Tu la kalu terjadi kalu aku ikutkan perasaan, tp aku x sampai hati, sebab aku xkan buat gitu)... huk huk...

Xpe, rambutan aku beli kat pasar malam aku jamu skali kat ruang tamu dgn housmate haku makan same2... Sebab mase 2 ade mase lgik tgk same2...
Penalti 2 aku da agak da MAlaysia mmg boleh menang punye... Tp cemas gak lah Tendangan last 2 hampir2 je antara masuk ngan x masuk... Kalo x masuk, naya kot...

Dok aku belek2 fb smalam, aku jmpa pict ni kat profile membe aku hehe... ni juz kidding hokeyh..
x brapa nak nampak kan? clik je gambo.
Iye2 je Malaysia cuti... Xde makne nye Malaysia nak cuti... Aku x sokong Malaysia cuti, sebab Kalo Malaysia cuti pon, aku ttap kne keje. HAhaha.,...

Hokeyh.. ni plak result penalti smalam..
sumber ni aku rembat kat blog naeimah. Sory rembat  xmintak eh. hehe

Smalam.. housemate aku tgk je si Fakri Saarani ni nak amik penalti, die memang da tau x akan gol..!! Haha... Sabo je la Fandi...(hosmet haku)..

So, skali lagik Tahniah buat Malaysia dengan Kemenangan 5 -4 terhadap Indonesia dan menjadikan Malaysia sebanyak 59 pingat emas keseluruhan nya di sukan SEA.

*p/s tahniah jugak buat Atlet lain yg memenagi pingat emas. (tahun ni x sempat tgk ape2 acara sukan sea)
~POPKORN~

8 ulasan:

  1. Congrats to Harimau Muda Malaysia!

    BalasPadam
  2. hahaha,,,,baik punya tido,,,takkan tk dgr org terpekik terlolong,,heheh

    BalasPadam
  3. waaaa..mmng rugi..asal la tido smpai mcm tu...hahaha....xpe..rembat ja gmbar tu..naiemah bg...kuangkuang...lalalala

    BalasPadam
  4. ct mawa : Haha... Tdur2 ayam jer 2.. hik hik

    c'axeora : yeah.. semestinyer... Congrats

    Yen " terbaek eh.. mane nk dgr, tdur dalam bilik.. kunci bilik siap lock lagik.. haha

    Naiemah : rugik kan.. btw, thanks pesal gmbr 2...

    BalasPadam
  5. alhamdulillah...
    moga2 kemenangan ini dapat menyatukan kedua-dua belah negara....
    apa yg penting semangat kesukanan....

    kesatuan antara malaysia dan indonesia

    BalasPadam
  6. hahaha like status fb
    memang takkan cuti laaa
    costly katanye

    pape punn game bagus
    even ade rase cam nak shoot fakri haha
    tp takpe mgkin dye rindu sgt malysia
    main punn tak leyh tumpu kekekekekeekke

    BalasPadam
  7. tajuk entri bersemangat mcm tgk dari awal game je..huhu

    p status facebook tu agk menggelikan hati

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...