KEPUTUSAN SEGMEN POPKORN

Hype...

Kamoo semua sihat? Aceyh.. tah hape2 intro haku kan.. Hehe... Hokeyh kat sini haku nak thanks to mreka yg sudi joint segmen haku. Walo pon x ramai, tp jumlah yg joint melebihi dr peserta minimum yg haku tetapkan... Hehe... so jom trus ke pemenang yer.. Aku x tetapkan pemenang tempat pertama kedua ketiga dan berikutnye... tapi haku setkan kpd kategori... cam kat bwh nie.. Korg jgn pertikai kan taw keputusan ni..

Paling Kreatif

P - Pabila
E - Engkau 
R - Rasa
T - Terlalu
A - Amarah
M - Maka 
A - Ambillah Wudhuk

Paling Sempoi

P - Please Smile 
E - Eveb You Are
R - Really
T - Tired
A - And
M - Moody
A - All Day Long

Paling  Simple

P - Patutkah 
E - Engkau Letak
R - Racun Dalam Air
T - Tuan Muda
A - Aku
M - Malam Tadi?
A - Amin oh Amin

Paling Ehem

P - Popkorn dan
E - Ezzat Sangat
R - Risau Bila
T - Tak
A - Ada Orang
M - Mahu Join Segmen Ini
A - Ada aku Kesah?

Hokeyh.. Haku x mention pon name pemenangnye. Dan aku sure kamoo boley tahu kan ape yg kamoo post hari 2.. Seperti yang haku janjikan, aku akan kasi rewards kan..(bling bling bling suke x???) dan jika kamoo rase kat atas ni adalah kamoo, Kamoo cuma sms kat haku dan bgtau yg itu adalah kamoo... Mudah kan... Sms je number haku... 0 1 3 - 5 9 0 5 9 6 5.

Aku kasi kamoo mase sampai 21.11.2011 jam 2359 utk kamoo claim rewards hokeyh. Kalo x, kire burn lah rewards 2 yer... Hehe..

Congratss to the winner..

~POPKORN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...