CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG

Hype...

This contest brought to you by MK Syahir... Amacam ade gaya penyampai iklan yg berjaya x..? Boleh laa... Sudah, aku nak join segmen lagi nie... Okei cam biasa, banner di tempek lagik... Gedebush..!!!(sound effek)




Pengalaman aku main teka2 ni ade la dulu main teka gula2 mase darjah 5.. Masa tu aku dapat no 2 jer... Dapat la hamper yang boleh tahan lah hadiah nyer... Kemudian mase Form 4 ade gak teka coklat.. Yang ni plak aku teka terkurang satu, tapi aku lah paling hampir tekaan tersebut.. Ganjarannya aku dapat smua skali coklat tu.. Habis satu klas ngan satu dorm aku perabihkan cokelat tu....


Sekarang ni plak aku nak try plak join teka Duit dari MK Syahir ni... Kamu memang kejam Syahir sebab ajar aku jadik Mata Duitan.. Muehehehe.... Kejammm..!!! Pedulik apa aku nak join jugak...




Aku main teka2 je la... So, malam tadik aku dapat mimpi suh letak no4... So bila di pusing2 jumlahnya aku agak :

RM 432.40

Tapi kenapa jawapan aku berbeza jauh dengan org lain ni? Aku sorg je teka atas 4ratus lebeh ni.. Ah pedulik apa aku... Jawapan aku, suka hati laa nak letak beribu pon..  Okei2... Dah2.. Full Stop..!!Eh, aku bru nak publish ni, tbe2 je ade lagi syarat kena tag pulakk... Jap aku meng-usha sape aku nak tag..(Selepas sminit).. Okei, Aku tag Akak Jaakechik... Okei akak, akak join tau.. Kalau akak join pastu menang, akak kena kasi korn 5 ringgit.. Kalo korn memang korn kasi akak 5 ringgit.. Muehehehe...


~KORN~

23 ulasan:

  1. dtg dari segmen yang sama.. good luck..^^

    BalasPadam
  2. 320 ++ je tu bro..sebab aku da tabung gak..teori kalo satu bekas kuih raya duit syiling leh pagi 250 je hehehe

    BalasPadam
  3. all the best. NAL nak join juga lah :)

    BalasPadam
  4. join jugak yea.. hehe gud luck too

    BalasPadam
  5. kalo menang kongsi topup dgn lala eh :P

    BalasPadam
  6. banyak betul kembar aku ni simpan duit.... syahir + OO


    kalau betul tekaan kau tu.., hadiah tu sila pareng dua..

    BalasPadam
  7. hahahahahahaha.. aku pun rasa macam tu la.. mungkin dalam sekitar 400lebeh. Tapi tu lah. aku dalam bab meneka ni, memang tak pernah berjaya. paling hebat aku pernah teka buah epal dalam tupperwair. Dengan penuh keazaman aku teka ada 5987 bijik. Rupa2nya jawapan dia 43 bijik je. apa2 pun, aku ucapkan semoga bejaya kat ko!!!

    BalasPadam
  8. Thanks A Lot bro sudi join

    senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

    BalasPadam
  9. aku rasa rm444.44 la..hehe

    BalasPadam
  10. wah banyaknye awak teka..sampai 4ratus lebih...takut kina...:)
    singgah sini:)

    BalasPadam
  11. ni menang dapat apo ni?

    BalasPadam
  12. cam bez jer hee..nk join gak la heee

    BalasPadam
  13. uihh boleh ke ni teka hahaa..cam ssh jer ^_^

    gudLuck korn :)

    BalasPadam
  14. mak aihhh. banyak nye coins ! gud luck !

    BalasPadam
  15. tirah taw jwpn die....sbb tue semua duit tirah...hahaha

    BalasPadam
  16. okeyyy tq korn, tag jaakechik!
    insyaALLAH jaa join nanti!
    hope korn menang,. siap mimpi lagi tuh!

    BalasPadam
  17. aku harap kau teka tepat.
    bole belanja kalau menang
    haha

    BalasPadam
  18. mna munking bleh atas RM 400 ni , ni kna atas RM 500 ni , hahahaa :D

    BalasPadam
  19. boleh lagi ke join..hahah..macam duit dalam tabung anak cikgu jer

    BalasPadam
  20. macam banyak sangat je tekaan hang tuh korn
    =.=

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...