DIAM

Melihat bintang
semakin pudar di tenggelam awan
kabur tidak kelihatan
tinggallah sisa semalam..

Selamat tinggal semalam
kerna aku akan memiliki hari esok



~KORN~

35 ulasan:

  1. ewah! bepujangga incik korn malam neh erk! huhuhuhu

    BalasPadam
  2. semoga hari esok menjanjikan yg terbaik utk korn..

    BalasPadam
  3. serasa sekejap sahaja malam...terbuka sahaja mata hari sudahpun mula siang

    BalasPadam
  4. Hidup ni ibarat anak panah..
    kita dah ada sasaran dah..
    Dah ada yg terbaik pada sasaran tu..
    Tp bila ditiup angin..
    anak panah tu tersimpang jauh dari sasarannya..
    Lain yg kita nak, lain yg kita dapat..
    Suka ke tak suka ke..
    Hidup kena berani terima hakikat..
    Pahit ke manis ke..
    hidup mesti diteruskan...

    BalasPadam
  5. cntiknye bintang,,, xleh tngok bntag,, t ak teringt sesuatu,, huuu ^^

    BalasPadam
  6. kat tpt aku takleh nak tgk bintang..mendung nak ujan hehe

    BalasPadam
  7. moga engkau memiliki hari esok atas kehendakNya

    BalasPadam
  8. wah...dasyat juga ayat2 puitis ko ye korn..

    BalasPadam
  9. diam itu lebih baik drpd berkata-kata =)

    yea...smga hari esok lebih baik dr semalam..smga hari esok lebih cerah dr smlm.. :')

    BalasPadam
  10. Semalam adalah semalam...hari ini kita terus bergerak. Semalam adalah pengalaman

    BalasPadam
  11. tenang je bila dpt tgok langit.. tambah pla ada bintang2 :P

    BalasPadam
  12. hari semalam adalah september dan aku mengomen entri ini pada hari esok yakin hari ini iaitu OKTOBER h aha ha morning KORN :)

    BalasPadam
  13. awat ni korn? cam sedih jer....? lets more happy!

    BalasPadam
  14. mendalam maksudnyaa.....babai jugak lah! hehe

    BalasPadam
  15. kpe diam plak..bising la baru happy korn :)

    BalasPadam
  16. wahhh dsyt juga kokorn ni..haha

    BalasPadam
  17. assalamualaikum korn....sekarang masa begitu pantas berlalu sekejap je dah masuk bln 10 lagi 2 bln masuk pula tahun baru memang pantas skali...;)

    BalasPadam
  18. cewah en korn kiter nie. berpujangga sakan. hehe...

    BalasPadam
  19. selamat siang pak....(komen sebelum malam) heheh

    BalasPadam
  20. bila malam berlabuh..esok cite lain plok...

    BalasPadam
  21. selamat datang OCTOBER!!! :)

    BalasPadam
  22. perghhh.. mat jiwang sudah mari...

    BalasPadam
  23. malam berlabuh timbulnya siang
    mentari datang terpaksa bangun pagi.ah october. ah xpandai ku berpuitis.

    BalasPadam
  24. aikk..bermadah lak kwn aku ni

    BalasPadam
  25. madah jugak mamat ni..dalam ati ade taman..caner nk add kat fb??takde button add as fren..

    BalasPadam
  26. tudia .. bermadah utk hari esok . hehe

    BalasPadam
  27. salam kenal bro :) dtg dari blog boni kacak :)

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...