INI BARU LA ENTRY RAYA DARI MR. KORN

Hype..

Taknak cakap banyak, cuma nak tempek gambar ni jer...




Disebabkan scanner aku ade masalah, aku terpksa tgkap gmbr gne nset cikai aku ni jer... Ape2 pun ape yang aku nak sampaikan telah pon aku nyatakan kat atas ni..


Kepada nama yang tak di letakkan dalam ni, sory banyak2.. terlepas pandang mungkin...


Pasni mungkin tiada entry sehingga lah aku habis cuti iaitu seminggu selepas raya... Lama tak aku dapat cuti? Hehehe... Nasib lah aku sorang je melayu, so senang la sikit dapat cuti.. Hehehe...

~KORN~


51 ulasan:

  1. xjelas lah korn....
    pape pun selamat hari raya popkorn. raya ni mai umah mam popkorn..hehe..
    Maaf fizikal & spiritual okey..

    BalasPadam
  2. Ni buat aku nak marah si by nelofa ni... mana nama aku kat lam lukisan tu korn? ha ha ha akak pung cuti seminggu... ok selamat hari raya korn el jr... semoga berbahagia la di hari bahagia ni bersama-sama org yang membahagiakan korn gadis berama-rama di muka mua ha ha ha >..<

    BalasPadam
  3. aku pun cuti seminggu tapi malangnya unpaid huahua!!

    BalasPadam
  4. gua tak nampak nama gua T__T
    atau gua yang tak jumpa nama gua ? hehe

    BalasPadam
  5. pes time jenguk belog nihhh.
    selamat hari raye pacik korn kap.
    hewheww

    BalasPadam
  6. samalah..sya pun cuti seminggu

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Daripada rakan blogger | Afiq Yassin

    BalasPadam
  8. selamat hari raya...=)
    selamat bercuti..

    cari jg kot2 terselit nama miz..
    hahaha perasan je lebih...

    BalasPadam
  9. CUTE...
    ADA BAKAT SENI :)

    SALAM RAMADHAN & SELAMAT HARI RAYA.

    BalasPadam
  10. selamat hari raya .. kemain meriah kad raya tu :)

    BalasPadam
  11. selamat hari raya encik korn. ;)

    BalasPadam
  12. slmt hri raya korn. .maap zahir bateen. .jgn lpa singgah rmh. .juz tkn home. .hahaha. . :D

    BalasPadam
  13. ahhhh lawanya korn. jelesnya dengan tulisan korn ni ai.

    ehemm. nama kite paling dekat dengan 50hengget. maknanya, tu kita punya. haha

    SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN, Korn

    BalasPadam
  14. lukis sndiri ye..seni tangan ko..
    ehheh

    kunjungan sempena raya

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    MAAF ZAHIR DAN BATIN

    BalasPadam
  15. aku nampak nama aku, sebelah MK Syahir dgn kak aida, heee :))

    selamat hari raya, lamanya cuti :( musti takdpt mai rumah aku kan

    sebenarnya aku malas nak komen akibat jeles ya amat amit amut dgn tulisan ko ni, nak buat kelas belajar tulisan cantik boleh? haha

    RAMA-RAMA tu wajib ea? :P

    BalasPadam
  16. peh! klik je gmbar terus nmpk nama aku, matatajam betei, dkt nma shawn lak tu, hewhewhew malu ai tawwww :p


    happy raya korn, bebaik balik kampung, nk lebih selamat bca tips blog gua, kuhkuh

    BalasPadam
  17. rasa cam ada je nama aku..selamat hari raya maaf zahir dan batin..*salam*

    BalasPadam
  18. sampai terteleng2 kepala aku baca, tapi tak jumpa2 nama aku.. hahaha

    apa2pun, selamat hari raya aidilfitri juga bro.. maaf zahir dan batin...

    BalasPadam
  19. Pergghhh... ko mmg kreatif la korn... ni klu kaler ni dah blh jual la kad ko ni.. dah nak sama mcm kad raya yg ko hantar lat aku tu Korn... ekekek.. kad ko sampai pagi 16/8.. bukak je peti surat ada 12 keping surat... 10 keping mintak hutang... 2 keping kad raya.. satu kad lagi dari PPP.. thanks korn.. x sempat nak balas la kot sbb posmen dah start cuti esok... ekeke.. thanks korn... jasa mu ku kenang...

    BalasPadam
  20. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE

    Buat pertama kali, game BLOGGER akan membahagikan para peserta kepada 2 kumpulan. Kumpulan 1 dan Kumpulan 2. Setiap kumpulan mempunyai 8 peserta lelaki dan 8 peserta wanita. Pemilihan peserta dalam kumpulan akan ditentukan mengikut giliran peserta yang menyertai game BLOGGER ini.
    Anda adalah peserta lelaki kedua yang menyertai, maka anda dimasukkan ke Kumpulan 2.

    BalasPadam
  21. selamat hari raya aidilfitri, papehal jmpa kat kg je nanti ye :D *bajet sekampung lettew :P

    BalasPadam
  22. untungla dpt cuti lama...huhu

    selamat hari raya!!

    maaf zahir batin!!!

    jangan lpa tirah time mkn biskut raya nnt..hihi :)

    BalasPadam
  23. Korn, salam aidilfitri ;D

    BalasPadam
  24. selamat hari raya jugak. semua blogger pakat nak rehat yea raya ni. huhuhu

    BalasPadam
  25. tak kira sakit mata ke x, nak cari jugak...nama jaa di kad raya tu.., tapi berbaloi...ada kat terselit secoet kat atas sekali tu..hikhik.... tq korn selamat hari raya jugak utk korn sekeluarga!

    ps: lawa giler tulisan! dengki arrr!

    BalasPadam
  26. Selamat Hari Raya jugak En.Korn.. ^_^

    BalasPadam
  27. yeeyyy .. nama teya ada jugee !

    Selamat Hari Korn ! :)

    BalasPadam
  28. selamat hari raya korn! btw, header tu baru lagi yeedakk? :)

    BalasPadam
  29. ko lupa akak eh?? terteleng-teleng kepala ni baca cari mana kita tau hehe.. xpelah, janji cuti raya baik-baik.. raya jemputlah dtg rumah, dh dekat sgt dah kuala dgn bota tu,
    ~Selamat hari raya, maaf zahir batin ye korn, mohon maaf salah silap selama ni.. semoga ramadhan yg bakal berlalu ni memberi 1001 rahmat buat semua
    (erk, maaf tercakap byk pulak kat sini)

    BalasPadam
  30. kemaafaan ku mohon.http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/kemaafaan-ku-pohon-dari-kalian-semua.html

    BalasPadam
  31. Salam Aidilfitrah.. Maaf Zahir dan batin.. =)

    BalasPadam
  32. eh2 nama akak pun ada jugak.. hehe. Selamat Hari Raya korn.. berhati2 na.

    BalasPadam
  33. selamat hari raya.
    neelofa ada dtg ke rumah aku .

    BalasPadam
  34. selamat hari raya korn..maaf zahir batin :)

    BalasPadam
  35. alolo...cuitnye... mohon hntr ke rmh.. haha

    BalasPadam
  36. wah nama wa ade..selamat hari raya KORN!bila mau ketemu lg?

    BalasPadam
  37. selamat hari raya x mai umh aku siap..eh! :P

    BalasPadam
  38. comelnya mata kartun tue weh..ajar ajar!

    salam aidilfitri..holiday kemain

    BalasPadam
  39. kene zoom in lagi pic tue kasi besar.

    BalasPadam
  40. hahahaha.. aku masih tak memahami ler.. kaver yang macam mana maksudnya tu???

    BalasPadam
  41. selamat hari raya maaf zahir batin korn

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...