JOM LUKIS 'HAMSTER' MENGGUNAKAN HURUF

Hype....

Hari ni nak ajar kamu cam ne nak lukis 'hamster'... Kalu ikut step di bawah dengan betul, maka jadik la 'hamster'.. Kalu silap, jadik haiwan lain yer.... ahahaha.... Nak tau haiwan ape, cuba la dulu.....

Step 1 : Tuliskan huruf  E dan M

Step 2 : Tuliskan huruf W dan W

Step 3 : Tuliskan pula huruf O dan S




 Tadaaaaa... dah pon siap..... dan hasilnya kamu perlu sambungkan sahaja bentuk tubuh nya.... Dan akan terjadi lah begini

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hamster yang agak sihat......

hamster yang terlebih sihat.....

hamster yang kacuk ngan tenuk kot...


 Alamak... silap lukis la plak... haa.. jadik la cik bab yang cute.. kih kih kih....

hamster yang xmacam hamster.. ni la cik bab... ahhahaha

hamster yang kne current 120 volt.. ahahaha
Hokeyh... eh.. nape kamu senyum tgk hamster2 aku lukis nie.... comel ape...? Ape x comel? xpe lah.... kire comel la nie ape.... Ape da mcm k***** aku cakap nie... Ahahaha... Dah la... Bye bye bye...

Nanti kalo aku rajin aku cuba lukis menatang lain plak yer.....

~POPKORN~

11 ulasan:

  1. ahhahaa ni hamster mendenya..ni babi laa korn!hahahah;D

    BalasPadam
  2. Ahaha...

    memang lah pon... tp nk sedapkan ayat jer..
    kuikuikui

    BalasPadam
  3. ini hamster ka ....dot dot ??

    BalasPadam
  4. tak tahu celah mne serupa nye korn.. hahaha

    BalasPadam
  5. x lengkap lagi ni. kena kaler pink haha

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...