THE BEST MAN WILL WIN

Hype....

Dolu aku pernah tengok serangga ni tau.. Comel jer.... Mula2 die main sorg2... Dok aku perhati jer.... Aku mula la fikir "dia x bosan ke main sorg'.??... Kemudian x lama lepas 2 datang la lagi sekor serangga kat serangga tadi... Lalu mereka pun bermain sama2.. Sweet betul...

Si jantan ni follow je si betina nie... Ekcelli aku x dapat bezakan mana jantan dan mana betina.... Sebab serangga ni kecil jer... So sama jer... Berdasarkan cter Nujum Pak Belalang, Si jantan akan kejar si betina... Kann....


Okei berbalik cter tadi, sedang asyik mereka bermain, datang la lagi sekor serangga ni... Dok kacau kapel tadik bermain... Aku ingatkan nak bermain bersama.. Tapi aku silap... Sebab Serangga yang baru muncul ni agak ganas...

Suasana yang menarik tadi dah bertukar sekelip mata... Rupanya mereka berlawan... Tapi si betina cuma memerhati kan sahaja... Si A tumbuk si B.. Si B terajang si A.. Si A jatuh dan bangun semula... Si A tendang plak si B.. Si B tertiarap... Si B bangun lagi dan tolak si A... dan aksi SERANGGA GANGSTER ni berterusan selama beberapa ketika macam KL GANGSTER...


Dan akhirnya aku da x pasti mana satu Si A dan mana satu si B.... Yang pasti salah sekor nye menang, dan lagi sekor kecundang.. Dan yang menang tadik 2 dapat lah si serangga betina nie...

Errrr... kamu paham ke ape aku cter ni? Can anyone relate this story with our real life based on the Title?

~POPKORN~

9 ulasan:

  1. ouh emy tau..dlm real life nie lelaki yg hebakkk lah menang. haha tau tak hebakk tue mcm mane? ;p

    BalasPadam
  2. btuah yg pompuan nengok je ek..huhu

    BalasPadam
  3. tak phm.. mybe aku dah nntok sgt kui3x =.='

    BalasPadam
  4. xguna gaduh kerna gurl bro...hehe
    btl ke???..hahaha

    BalasPadam
  5. Maksudnya lelaki macho jadi kesukaan wanita?

    BalasPadam
  6. apa pun...cri jela yg lain..ngee..tertibe..

    BalasPadam
  7. ezzat paham.. lelaki yang kuat akan menang. so, popkorn kuat kan? *tetiba..

    BalasPadam
  8. hahha.. gaduh rebut awekk.. hahah


    jom hayati sebentar..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

    BalasPadam
  9. lucu la..hehe..^^

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...