NOKTAH

Situasi baru berganti
Menoktahkan cerita lama..
Berakhirnya Disember
Menoktahkan dua ribu dua belas...

Nota semalam telah ku padam
Menoktahkan identiti peribadi yang di simpan...
Ragam manusia begelar rakan
Menoktahkan tanggapan sebagai sahabat..

Tiada lagi gadjet peribadi 
Menoktahkan aku menaip entri di sini lagi?

~KORN~

44 ulasan:

  1. tutup buku lama, buka buku baru

    BalasPadam
  2. jangan gatal nak menoktahkan entry anda..==

    BalasPadam
  3. encik korn,

    aku tak faham kau tulis ape ni. bukan sbb aku tak pandai baca. tp sbb aku blur.

    nway, jom lah nikmati bulan terakhir 2012. hrp2, ade nikmat lebih baik menunggu di 2013. take care bro!

    BalasPadam
  4. woit... jgn nk ngada2.... awat semua nk bersara ni... T_T

    BalasPadam
  5. desember baru bermula bro.. lek lu awal lagi hahahahhaha

    BalasPadam
  6. Korn, apakah yg cuba adik sampaikan ni??

    BalasPadam
  7. NOKTAH itu sendiri tidak akan terhentinya selagi kita tidak menentukan titik akhir pada setiap pengakhiran dalam setiap kisah dan dalam setiap kehidupan... ^^

    BalasPadam
  8. pandai berkata-kata sekarAang..bermadah puisi..:)

    mana gadget kau semua?dah jual ke babe?

    BalasPadam
  9. jangan menoktahkan kalau diri tak rela

    BalasPadam
  10. Noktahlah bagaimana pun. Hidup belum boleh berhenti. Selagi nyawa bersama jasad ini :P

    Takkan nak benti blogging dah Korn? :D

    BalasPadam
  11. alaaa abang Korn.. x pyh la menokhtahkan menaip entri di sini..

    BalasPadam
  12. noktah? tersurat dan tersirat...

    BalasPadam
  13. adeh..kenapa ni bro?? tiba2 je buat entri cenggini??? jangan bro.. jangan stop menaip.. teruskan berblog

    BalasPadam
  14. aduh!!apa tu xpaham..aku bengap sikit bab sajak/puisi ni,xplain plz..hehe

    BalasPadam
  15. jgn noktah terlalu awal sgt en Korn :)

    BalasPadam
  16. ko ni..nak noktak ke..nak muntah sebenarnya?

    ko typo sebenarnya kan?

    p/s : abis camner kitew nak koling2 macam besa sayang hunny??baby windu u taw!taw!

    BalasPadam
  17. Salam.

    Korn, kenapa..ada konflik dgn shbt ya?

    eh..takda gadget peribadi, tak bermakna boleh berhenti stkt ni.. gadget umum kan masih ada kat luar sna..cybercafe ada, libry ada, macam2 ada! hehehe.

    Tukar ea.. from 'noktah' tu tanda 'koma'. Berhenti sjenak, dan teruskan kembali perjalanan ^_^

    BalasPadam
  18. Fuh,best betul puisi tu. Boleh hantar dewan bahasa pustaka ni..=D

    BalasPadam
  19. nokth entri..?mksdnyer...
    eleee xkn nk bhnti blogng kot.......xkanla kan... ^_^' err

    BalasPadam
  20. hamboii, dah dah, walaupun wa xpaham. jangan nak mengada noktahkan entri disni.

    BalasPadam
  21. wah2..bermadah puisi ..kebetulan bace dengan angin kipas yg sempot2..
    huhuhu .. feeling lebih sikit ! huhuhuhu ~

    http://shaberry92.blogspot.com/2012/12/bunkface-kutuk-kpop-perlu-ker.html

    BalasPadam
  22. nyum nyum nyum makan pop corn : p

    hahahahaha

    from:-

    Fariz Reza Dot Com

    BalasPadam
  23. nape lak korn? jgn ler stop lagi... takdak gadget pon takpe...cyber cafe kan ada... hahaha....

    BalasPadam
  24. mana mungkin.. kerana selepas Noktah ada perenggan yang baru... =)

    BalasPadam
  25. bro, jangan menoktahkan blog. teruskan berblog bro. tapi kalau itu keputusannya, terpulang. eh, aku bermadah lak. hehe

    BalasPadam
  26. awakkk . disember baru je mula laaaa :)

    BalasPadam
  27. tiada lagi gadget peribadi? lappy hilang ka?

    BalasPadam
  28. noktah bulan disember.. insyaAllah bulan januari tahun depan belum noktah lagi kan.. memang mendalam entri ni boleh aku anggap patah tumbuh hilang berganti versi baru kot.. atau pun pengakhiran merupakan awalan sesuatu yang baru.. kefahaman aku macam tu rase nye.. hmm..

    BalasPadam
  29. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.

    BalasPadam
  30. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.

    BalasPadam
  31. fuhh..sastera korn..jenuh nk paham ni :P moga ad penyelesaiannya..

    BalasPadam
  32. fuhh..sastera korn..jenuh nk paham ni :P moga ad penyelesaiannya..

    BalasPadam
  33. apa hal ni bro ?


    glamer lagi.http://www.gilamodified.com/2012/12/cepat-p-beli-karhifi-magazine.html

    BalasPadam
  34. okayyy dia da noktahh.
    *lambailambai tangan *
    lepas nih bole tlg duk apdet belog wa plak. kakaka

    BalasPadam
  35. apakah yang cuba disampaikan ?

    keciwa juga . jangan 'sangat'

    hiduplah dalam ketenangan biarkan yang tersirat . ehh

    *betul ke ?

    BalasPadam
  36. ye, noktah untuk dua ribu 12, but i hope it is not a 'noktah' for your entry :)

    BalasPadam
  37. Lain sikit rasanya kalau insomnia.
    Gill pernah ada insomnia.
    Tak dpt tidur langsung waktu malam.
    Selama 3 bulan.

    Rasanya itu dah jadi habit kau.
    Sistem badan sudah terbiasa dengan waktu tidur kau yang lewat.

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...