TAMAT BELAJAR DAN HASILNYA...

Hype....

dah 3 tahun aku blajar kat POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH. BEHRANG, PERAK. ni la logo nye.

basically, aku amik DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM.
akhirnya, bulan April lalu aku dah tamat kan dengan pointer yg aku boleh la tersenyum iaitu CGPA 3.53. Walaupun aku xbpe nak puas hati dgn keputusan aku, itu sahaja usaha aku yang mampu aku lakukan.

Mase sem1 biasalah, semangat belajar nye lain sikit. so bila semangat lebih, pointer ny lebi la sikit. dapat la 3.77. Aku mase tu xtau lg kiraan pointer cm ne. org kate hebat la 3.77 tu. aku pon iye lah.

Masuk je sem dua, haa pointer aku jatuh la sikit. tp masih boleh la di kire ok. 3.66. not bad laa. ingt senang ke nak study engineering. 

Then, sem3 la paling aku x sangka. pointer aku menjunam gile2. sampai kan CGPA aku lari banyak. amik la 3.37. ape leh wat. nak x nak, kne trima je lah...

Sem 4 aku xde pointer. sbb sem4 di khaskan untuk latihan industri. Aku buat praktikal kat Mahtera Lela Sdn.Bhd. at Kuala Kangsar. then resultnye agak cemerlang..

Sem 5 plak subjek da makin susah. walo pon susah, blajar kne trus kan. tp apakan daya pointer trus menurun. dapat la 3.35. semakin truk pointer aku.

then, sem last aku nekad untuk study btul2 sbb aku kne maintain kan pointer aku. ye lah. nak dapat anugerah dekan. nak gak naik pentas 2x mase konvo nanti. hehe. usaha2 pny usaha, dapat la 3.51. kire ngam2 lah. sbb target aku kne more than 3.45.

So totally aku dpt la CGPA cm atas tu 3.53. dan yang paling aku puas hati sejak dari sem 1, result aku cuma  A dan B sahaja. xpernah pun dapt C, Alhamdulillah.
~POPKORN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...