KERJA OH...!! KERJA

HYPE
Diam x diam, dah 3 bulan aku kerja kat sini. kat mana? sat la aku introduce ok. Company tempat aku kerja ni nama dia AE ADVANCE ENGINEERING CO. SDN. BHD. Merupakan syarikat construction yg terletak kat Bayan Baru, Penang.
Aku x terniat pun nak cari keje kat penang nie. Tp da rezeki kat penang, ape leh wat. kalo ikut kan hati, nak kerja area kL, tp rezki ada kat penang. So pergi lah. mmg time aku cari kerja 2, aku xkesah da dapt kerja kat  mana, sbb mase 2 mmg aku perlukan duit utk raya. Sebab 2 lah aku kerja kat penang ni walo pon hati agak berat nak ke Penang. ni lah Penang.




Sekarang da 3 bulan aku kerja kat Penang nie. sekejap je rase nya. dah 2, aku plak dah pun di serapkan kan sebagai pekerja tetap kat company nie. mmg rezki la. Alamak..! Berceloteh jer. tp kerja ape? hehe..


Aku bekerja sebagai Draughtperson. Ha? xtau? Ermmm.... cm ne ek aku nk terangkan kerja nie. Okey aku ringkaskan. Draughtperson ni kerja die ni buat drawing gune Autocadd software. camtu lah. Tp bukan nye arkitek. dan bukan juga pelukis pelan. pandai2 la paham kan..!! hahaha.. Aku keje ni sebenarnya bukan gune diploma yg aku dapat 2. Tp aku gune Sijil Autocadd yg aku amik kursus selama 3minggu kat Jitra Kedah hari 2. Bile nak kerja pakai Diploma 2 ntah lah.. tgk la rezki nanti kot ada. huhu...

~POPKORN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...