REVIEW FOLLOWER 444 ~ JOM TERJAH

Hype...

Hari ni nak review Follower aku yang ke-444. Kali agak terlambat nak review blogger ni di sebabkan kekangan masa yang mencemburui aku... Nampak tu, Masa pon cemburu kat aku, ini kan pulak manusia.. Opsss... Haha... 444 is Nice number to me. But sui number for chinese.. Ahahha... HokeyH Follower ni di beri nama Syuhaida.... dan membahasakan diri di blog sbgai Syieda... Euww.. pempuan tu... Wiwit... *stop menggatal korn..!! Kah kah kah... Hokey cam biasa header akan di tempek...



header empunyer blog a.k.a Syieda


URL BLOG : http://lovestory313.blogspot.com/
Nama blog : RAFFLESIA
(jangan klik lagi, baca sampai bis dulu)


Nampak tu... Simple header nye kemain besaq di tulis 'LOVESTORY 313'... Takkan la x nampak lagi kot.. Cukup besar dah tu... Kendian ade quotes 'Learn from the PAST. Act in the present, and Create The Future'... Perghhhh...!!!! Ape yang aku perghhh kan aku pon tak tau... Ahaha... Ekceli Cik Syieda, aku tertanya tanya knapa Lovestory 313..? Knapa mesti 313..? Knapa tak 444 ke, 775 ke, knapa mesti 313 jugak...?




Blogger yang bermula pada Oktober 2011 ni aku x dapat banyak sangat informasi mengenai diri nya... Blog nya agak terbatas dan aku cuba selongkar untuk mendapat gambar nya, namun tetap gagal... *Huwaaa... Penulisan nya jugak agak padat dan tidak terlalu panjang, so tidak terasa jemu la untuk di baca. Ni entry terbaru nya iaitu Mengenai Salam...


Bertemakan purple, blog nya agak kekaburan di sebabkan corak2 bunga yang agak kelabu dan tulisan nya yang agak kecik memaksa aku untuk mengecilkan biji mata untuk membaca nya.. Opsss.. ini aku bukan nak kondem blog kamu ye Syieda, tapi sekadar menyatakan hasrat hati.. *Nape ayat aku ni skema semacam neh....


Okeyh, itu jer lah yang aku nak review pesal Follower aku yang ke 444 ni. Ok ape lagi, jom lah terjah cepat2.... Ni ha aku tempek skali lagi URL blog die..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




SPESIAL REVIEW


Spesial review ni di sebabkan nama blog ni yang agak umphh lah... Why why why... Okey tangok dulu header die... Memang ohsem lah....

Tadaaa....!!!


Ladang jagung

Adakah ini Blog aku a.k.a KORN..? Ohh tidak sama sekali... di ulang.. Tidak Sama Sekali.. Aku pun baru add blog ni beberapa hari yang lepas.... Entry terbaru die memang menarik beb... Rugik sape tak tengok entry terbaru die...


Ni nak habaq kat hampa ni, entry KEDUA terbaru die ni merupakan GIVEAWAY di mana pemenang nya akan dapat sebuah kereta PROTON PREVE yang di support sepenuh nya oleh owner blog ni... Memang lah bagi kita terlalu mahal, Tapi bagi Pemilik usahawan Ladang Jagung seluar 1000 ekar ni, apelah sangat kalau kereta preve sebijik kan... So apa tunggu lagi, jom kita ke sertai GIVEAWAY yang di anjurkan LADANG JAGUNG ni...


Di sini aku tak akan masuk GIVEAWAY ni di sebabkan aku x berapa minat nak masuk GIVEAWAY ni.. So kamu semua masih ade peluang untuk memenangi nya... Ayuh cepat..!!! Perghh. secara x langsung aku da promote GIVEAWAY si budak jagung nie... *Harap2 ade la tips dari beliau.. Keh keh keh...



Pssst : *Right click ---> Open in a new tab
Laki2 yang Hensem tu klik SINI dengan SINI   (Pempuan jangan buka)
Pempuan yang comel2 tu klik SINI ngan SINI.  (Laki jangan buka)

~KORN~

19 ulasan:

  1. bro..bila nk review blog aku ni hehe

    BalasPadam
  2. wahhh. untung nya dapat review yaaa. btw, blog jagung tu mmg terbaik. entri dia mmg ta bosan. :)

    BalasPadam
  3. cantik nombor tu..444.. , pergh..ga dia berupa kereta preve sebijik?? dahsyat

    BalasPadam
  4. P/S : ada tambahan kat entri aku tu. sila terjah. aku ada masukkan video thriller tentang movie kita tu.muahahaha.. sila tengok sampai habis

    BalasPadam
  5. bestnya dpt review... =)

    hai korn ;)

    BalasPadam
  6. uihh...blog aku la..(gosok2 mata..x pecaya)..hehe..tenkiu..tenkiu..dapat promosi percma neh...hehe..tenkiu rakan jagung..(^_^)..

    BalasPadam
  7. hihi xpe.review memang ok.bukan nak kutuk tapi kita as pmbaca leh bgi pendapat kan.

    wahh bior betul hadiah kereta?fuhh..hebat seh

    BalasPadam
  8. haha..dua2 blog tu nur slalu pergi..
    eh jagung tu pun baru bpe hri ni asyik pg..dia sempoi ja..kah2
    444 dh follower dia..wewit

    BalasPadam
  9. hehe.. terima kasih dear korn.. sebab review blog syieda. n terima kasih sebab gtau font blog syieda. hihihi memang dari dlu syieda xsure besar ke x font blog ni, selalu on9 di opis gune pc. dah besar gedabak.. -.-

    * jap lg syieda tukar ye?

    owwhh ya gambar tu mmg xda dalam blog syieda, xpernah upload pun..hihi

    BalasPadam
  10. nak tukar nama kepada jagung jugak la supaya kena review.wakakaka. :p

    tahniah wei follower ko ramai.haha

    BalasPadam
  11. camne aku nk jadi 555 ni hahahaha

    BalasPadam
  12. pasni nk review no bape plak? nk unfollow pstu follow bile no lawa,dpt review..hahaha

    BalasPadam
  13. 471 , amacam , mau review ? hehee :D

    #hye owner blog :) jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :)

    BalasPadam
  14. mcm kenal je si jagung nie...mula2 ingtkn blog korn yg ke 2....hehee

    BalasPadam
  15. Memang skema pun..hehehe
    Giveaway Proton Preve...emmmm!!!
    Ambil Kesempatan Vote Me as Blogger Of The Year

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...