GHOST RIDER 2 ~ BEST KER?

Hype...

Last Saturday, mase tu aku ader kat kL, aku berkesempatan utk tengok wayang Ghost Rider 2... Tapi bukan kL sgt la, Selangor la area aku tgk 2... Sunway Pyramid.. Ape yang spesel nye tengok wayang kali ni, aku di belanja oleh someone yang aku knal melalui blog.. Dan itu lah pertemuan kami utk pertama kali... Dan itu lah jugak membe blogger yg pertama aku jumpa....

Hoyehh.. da die blanjer aku tgk wayang, dgn berbesar hati aku blanjer die POPKORN + ayor mineral... ceyhhh....  Hehe... Ayor mineral jer.. Isk.. kedekut btul korn ni an an.... Sape kah membe blogger tersebut..? No need to mention la... Sebab entry ni aku nak review sket cter Ghost Rider 2 laaaa....


Ekcelli cter ni kesinambungan  untuk Ghost Rider 1.  

KOMEN AKU PESAL CTER GHOST RIDER 2

Cter ni secara  simple sinopsis nyer tentang Setan a.k.a Ghost Rider ni yang turut serta menyelamatkan Danny (Separuh Setan)  dari menjadi sepenuh setan... Haa.. cam ni la simple sinopsis nyer.... So dalam masa menyelamatkan Denny ni, macam2 perkara terjadi... Cemana Denny ni separuh setan separuh manusia? Sebab mak die da ehem2 ngan Setan jahat(bukan Ghost Rider)... Even Denny ni separuh Setan. power die samer dengan kuasa ayah die... Untuk selebih nyer tengok la sendirik...

Cerita aksi nie bagi aku biasa2 sajer.... Kerana apa? Kerana ade sesetengah  part dalam cter ni agak bosan sampai boleh menyebabkan aku mengantuk... Tapi mase lagak aksi memang best lah... hilang trus ngantuk aku... Kemdian di selitkan sedikit komedi semasa si Denny ni membayangkan Ghost Rider ni buang air kecil.. Hehe....

Overall cter ni aku cuma boleh kasi 6/10 bintang sajer... Ok la whatt.....

**Cik Tikah jgn jeles korn tgk wyg lagik.. Hehehe...

~KORN~


7 ulasan:

  1. rajin betul papa korn ni tgok wayang. hahahaha....

    BalasPadam
  2. sape weyh blogger tu??nak mintak dia blanje aku jugak laaa!hahahaha mesti blogger glamor giler en enn ennn???;P

    BalasPadam
  3. wah..untunglah ade org blnje.ehem2 :) blogger special ye?haha

    BalasPadam
  4. huhu..cm best je cerita ni..wah,,nnt buat entri khas utk blogger yg korn keluar 2 eyh..hihi

    BalasPadam
  5. setuju ngan Ct Mawa!
    kau kene buat 1 entry appreciation utk blogger yang blanje kau tu korn! buat wehh!hahahahahah

    BalasPadam
  6. haritu tengok cite nie tak habes, sebab cinema blackout... so dpt refund balik. but i agree with you, biasa2 jer cite nie...

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...