DARI HATI

Hype..

*Entry ini tiada kena mengena dengan Valentine Day
Hari ni nak share sikit lirik lagu ngan kamu... Sedikit sebyk memang ade kne mgena dgn aku... Yerp.... Dari Hati ~ Sixth Sense...

DARI  HATI ~ SIXTH SENSE

Oh Tuhan
Tolonglah diriku
Aku sungguh menginginkan dia
Tuk mencintaiku
Dan mendampingiku
Di dalam hidupku ini

Oh Tuhan
Bukalah hatinya
Untuk melupakan kesalahanku
Yang telah menjadi duri
Di dalam hatinya
Dan melukai hati nya

Tolonglah
Dekat aku
Yang melukaimu
Aku ingin 
Engkau tahu
Aku selalu cinta padamu

Aku telah menyesalinya
Semua

Tolonglah 
Dekat aku
Yang melukaimu
Aku ingin 
Engkau tahu
Aku selalu cinta

Tolonglah
Dekat aku
Yang melukaimu
Aku ingin
Engkau tahu
Aku selalu cinta padamu





Lagu ni aku tujukan khas untuk die... Someone yang pernah aku sayangi dan menyayangi aku satu mase dlu... Even kami xmungkin lagi akan bersatu, Aku doakan semoga engkau bahagia setiap detik dan ketika... 

Betulkan, 1st love ni memang susah untuk di lupakan... Kenape yerk..? Question mark here... Full Stop..!!

~POPKORN~

8 ulasan:

  1. nama pun first love,mmg laa tak boleh nak dilupakan..

    btw,tak pnah dgr plk lagu sixth sense ni..;D

    BalasPadam
  2. x boleh main pong video ni. tipu tipu tipu.... korns jiwang.... cehhhhh!!!!

    BalasPadam
  3. huhu..it's ok..bila dh jumpa truly love nnt insyaAllah lupa la 1st love ni..hehe

    BalasPadam
  4. Pehhh!!!! Bro dah kena santau cinta ni..hehhehe
    Betul 1st love..is the most sweet and pain in ass....
    Sakit lagi dalam....kekekekeke.
    Kan lelaki ini pencinta setia..betul tak

    BalasPadam
  5. Same la kita.. 1st love msih lagi tidk dpt d lupkn..
    adew lagi ke utk 2nd plak????

    BalasPadam
  6. 1st love dlm kenangan..hehe sukar utk dilupakan

    BalasPadam
  7. mmng 1st love ssh dilupakan kot..hoho..

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...