ALOLO TOMEY-TOMET BUCHUK-BUCHUK

Hype

Berbalik kepada WORDLESS WEDNESDAY ~6~ yang kucing Gemok besar 2, kelakor la aku usha komen2 kamu semua nie... Hikhik.. Kalo x tgk lagi, meh masuk LINK SINI..... Ape malas? Okeyh2... xpe aku masuk kan balik pict dier... Tadaaa....

comel x sayer..? hihi.. (perhatikan muka dia)
Bila aku tengok komen2 balik, siyes gelak sampai nonggeng-nonggeng aku... (over eksyen plak).. hihihi.... Meh aku review balik komen2 nyer....

~ roboh katil ~
~ katil x padan dgn badan ~
~ beso bebeno ~
~ rase nak picit jer perut boroi die ~ ingat perut die ade jerawat ke nak picit
~ tembunnya ~
~ mengada-ngada kucing ni ~
~ dapat pelok sedap ni ~ ingat ni bantal peluk ke
~ pemalas nak gerak. sbb 2 gemok gini ~ bukan malas, kurang rajin
~ gebab nye ~ gebab? or debab???
~ baring je 2 sbb gemok ~
~ makan tdo je kojenye ~
~ aku nak bela la natang ni, jual kat mana ek  ~ 7eleven ade kot

Haha.. macam2 kan.... Tapi kan, beberapa hari lpas, aku teringat satu entry aku yang dulu nie... Tgk eh... Tajuk nyer... MALAYSIA NAK HANTAR HAIWAN KE ANGKASA LEPAS DALAM MISI 2013?.. Ape malas gak nak tgk... Nah aku paste skali lagik...

jeng jeng jeng (perhatikan muka dia).. sama kan
Haha.. aku pon x tau la apesal malas sangat kucing ni nak senyummmm... Tapi ade ke kucing senyum..? hik hik hik... Amacam same x kucing ni?... bek cakap shomel, kaloo x nanti die suh tatap mata die yg bercahaya 2, nnti kamu kne mandrem... (byk tgk drama endon la nie).... Hahaha.. Full Stop

~POPKORN~

12 ulasan:

  1. comeyyy n demoxxx arrr kucing ni....

    BalasPadam
  2. bek2 korn...jgn nak usha mate die lelame kang hang kene santau!! haha tetibe. :)

    BalasPadam
  3. kalau jumpa kucing gemuk, nak je sepak. geram sebab comel sgt. haha

    BalasPadam
  4. belagak giler muka mucing tu! angkuh!

    BalasPadam
  5. Nak tunjuk MACHO gaknyer =.=" haha

    BalasPadam
  6. gebuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! seksi! :P

    BalasPadam
  7. Kucing ni tga buat preparation g Moon eh haha :P

    btw, happy blogging.

    BalasPadam
  8. haha..comel gambar yg bwh tu..cukup oxygen x tu?hehe..^^

    BalasPadam
  9. amboi..sihattt sgguh kucing nie..haha
    mkan ape la gak2 nye yer..

    BalasPadam
  10. huhu..kelakar nyer muka nk gi angksa lepas tu...chumell..chumell..

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...