MIKEY DAN LUNA

Hype...

Siapakah Mikey dan Siapakah Luna...? Mikey dan Luna ni teman baek aku buat mase sekarang ni.. Kat rumah layan kerenah mereka je lah... Nakai sungguh mereka ni.. Tambah2 sejak berdua ni. Lagi bertambah nakal dua2 nya... Perkenalkan... Tadaaaa...

Ni Mikey mase mude2 dulu. 2 bulan macam tu. api sekarang dah tua. hahhaa


Depan Mikey. Belakang tu lah Luna. amacam..? Gangster tak..?


 Kalau Luna ni senang sikit nak bawak kemana2. Lepas kan je dalam kereta, dia pandai jaga diri. Kalu Mikey, naik kereta mesti meninggalkan 'kenangan terindah'.


 Luna 


























Pabila menerima kunjungan orang baru. 

Itulah serba sedikit keletah pet kesayangan aku ni.. sekarang ni dua2 sihat, jadi kalu sihat kuat main, kuat makan dan semua kuat lah... Dan aku tak asti mereka ni kapel ke tak... sebab aku malas nak amik hal peribadi mereka.. Cheewah..! hahaha..!

~KORN~

10 ulasan:

  1. comel arr kwn2 ko..nak kawan skali ngn diaorg leh x?hehehhehe

    BalasPadam
  2. hehe, garang muke luna. tpi comel.

    BalasPadam
  3. alahai comelnya kucing2 neh.. bulu dia tu yg geram tgk.. :)

    http://sihatrampingtk.blogspot.com/2014/02/hasil-bulan-pertama.html

    BalasPadam
  4. apehal luna maya tu muka gengster sgt :O

    BalasPadam
  5. my god comelnya wehhhhhhh!!!

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...