GIVEAWAY PERTAMA 2014 PARIPARIPUTIH

Hype

Setelah sekian lama, hari ni nak join Giveaway Kak Pari ni.. Ekcelli, dari hari first giveaway ini di lancarkan aku dah nak join, tetapi apakan daya masa amat mencemburui aku, dan aku tak tahu kenapa perlu die jeles dengan aku.. dan beberapa hari lepas, tengok2 fesbuk dah nak habis dah giveaway ni.. Tengok2 sat jam, oh masih sempat lagi.. 



Hadiah-hadiah: 
Kemeja T Ekslusif PPP untuk 3 pemenang utama
Top up RM10.00 x 5
Top up RM5.00 x 12

Tarikh Tamat Pada 7hb Februari 2014, jam 12.00 pm.


Jangan tak tahu kalu nak menang kena mematuhi syarat2 yang telah di tetapkan. Alah macam tak biasa pulak.. Sama la macam bawak kete atas jalan raya, kena patuhi semua syarat nya... Beza nya kalu patuhi syarat atas jalan raya tak kena sama, tapi kalu patuhi syarat2 Giveaway ni boleh menang hadiah2 ni...  Hah cenggitu, paham dok..? Kalo dok paham klik jer lah banner atas tuh...


Dan demi memenuhi syarat ke enam, aku kena jawab la soklan paksaan ni...Blog PariPari best sebab personaliti dan attitude empunya blog ni yang hyper ohsem bagi aku.. Why..? kamu akan tahu bila kamu mengenali dia si PariPariPutih walopun tak berapa putih kbai. 


Dear Kak PPP, hiks... 
Andaikata Korn menang, harap2 Korn dapat t-shirt taw... sebab Korn tak pakai henset prepaid.. Tapi andai kata menang topap jugak, mohon2 gadis di luar sana pm no phone beserta sebutir gambar passport. Make sure gadis kampung je.Muehehehe


*saper nak join tuh masih sempat lagi

~KORN~

8 ulasan:

  1. good luck ya... tak sempat nak join... huhuh

    BalasPadam
  2. Lol sengal korn wokeh.... klw tak menang pon masih boleh dpt dgn harga RM35 (by pos laju RM45) eh... nampak tak permainan akak tumpang promo kat sini... anyway thanks korn walau tak de waktu masih lagi berkelapang buat entri ni... tergaru akak thanks ^..^

    BalasPadam
  3. menyinggah disini.. kita pun join jugak hihihi

    BalasPadam
  4. Hahahaha nak hadiah pun demand ehhh. Anyway, good luck!

    BalasPadam
  5. kahkahkah tak berapa nk putih yep? gua repot gua repot ehh

    gudluck kukurn

    BalasPadam
  6. selamat bersegmen... selamat berblogging!!

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...