TERLUPA TARIK HANDBRAKE, MERA KU HANCUR DEPAN...

Hype.. 

Ade kisah sadis sikit nak di ceritakan kat sini.. Ya, mengenai kete aku... Alkisah nya begini.. Sedang aku driving nak balik umah, sambil pasang radio, masa tu lagu Nomad sedang berkumandang... 'aku menyedari telah jatuh cinta, tapi aku tak bisa mengungkapkan, tapi aku nak jugak, walaupun neelofa kata taknakkkkkkkkkkkkkkk' <--wah macam sedap je lirik aku nim...


Berbalik kepada cerita tadi, sedang aku drive pulang, sampai kat simpang nak masuk lorong rumah aku tu ade la warong kedai makan, maka nak di jadikan cerita, ade lah Pakcik sedara aku ngan abang sulung aku tengah makan bihun sup.. Diorang ajak aku makan skali, tak banyak bunyi parking kereta aku kat tepi, terus duduk semeja ngan Pakcik aku tu... 


Tengah sembang pung pang pung pang pung pang tetiba aku nampak kereta aku bergerak sniri... Seingat aku handbrake aku dah tarik, oh baru teringat aku tarik sikit je... Abang aku kelam kabut nak tahan kereta... Aku plak neves, tak tahu nak buat ape, terkedu kejap.. Maka kereta aku bergerak turun bukit dengan lajunya dannnnnnnnnnnnnn.... Prangggggggggggggg....!!!!!!!!! langgar kedai deret depan tuh..


Can u imagine my feeling time tuh..? Aku dah xtau nak kata apa.. bihun sup dalam mulut aku tak dapat di telan, nak buang sayang pulak, paksa jugak telan... Aku masih lagi terduduk kat kerusi warung tu, cuma aku nampak kereta aku dah hancur depan dia... Aku relaks kan diri, aku tenang kan diri...


Aku pejamkan mata untuk seketika, dan aku celikkan kan semula mata aku.. Alhamdulillah dah pagi.. bangun pagi, terus mandi pergi kerja.. Nasib baik lah kejadian hanya mimpi.. Tapi ni mimpi  ngeri.. Moga-moga tak akan terjadi.. 

~KORN~

35 ulasan:

  1. la,,,mimpi rupanya...nasib baik mimpi kan...sy y baca pon nervous ingat betul2...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. walopon mmpi, mase mmpi tu sriu jugak lah

      Padam
  2. penuh emosi cik fadh bace..sekaliiiii..ishhhhh !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak kasi reader feel the mimpi like real...

      Padam
  3. ngeri gak la bila baca........kalau betul2 mau histeria

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau betul, tak tahu lah ape nak cakap. terkelu...

      Padam
  4. Whoahahahaha.... bet when you wake up, the taste of the 'mihun sup' is still there.... what a nightmare...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bihun sup tu sedap ok.. hehehe

      Padam
  5. eshhh eshhh mimpi kisahnya , yo yo orr je. Terkono den..

    BalasPadam
    Balasan
    1. knapa terkono plak... ni mcm btul tau..

      Padam
  6. hek eleh!!! bikin gempak je hahaa

    BalasPadam
  7. Hamboi! best... siap makan mihun dalam mimpi! hehe

    BalasPadam
  8. Ishh lempang jugak kau ni. Saspen dowh! hahah kalau betul lah mimpi tu jadi kat aku, nanges aku. seb baek mimpi je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau betul, nak wat camne.. mintak2 la di jauhkan

      Padam
  9. aduhh..seb baikkk mimpii.. =)

    BalasPadam
  10. mimpi ngeri... kalaulah betul,,, tak dapat nak dibayangkan macam mana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. xyah bayang. kalau betul mmg hancuss

      Padam
  11. Wakakakakakaka baru nak cakap sabar ye KorN rupe-rupenye mimpi nak kena babab si KorN ni :p

    BalasPadam
  12. dah aku agak >_>

    zzzhh sambung balik tido. kahkah

    BalasPadam
  13. eeeeeeeeee hang melampau hahaha baru nak request cam ne rupa eksiden tu... baru nak marah hang kenapa panik sampai lupa ambil gmbar (kalau kes lupa la) hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hiks.. sory.. tapi saje nk bg fell eksiden tu mcm betul2

      Padam
  14. fuh...buat suspen je...

    kalau sungguh terjadi mau terjerut leher..huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... terjerut leher pun boleh..!

      Padam
  15. ciskek cikedis.. aku ingatkan betul.hahaha

    BalasPadam
  16. mak aiii.... mimpu ngeri ni bahaya betul... takutnya mia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... kalau boleh semua org xnak macam ni

      Padam
  17. Laaa~ ingatkan betul-betul. Bhahaha~

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...