TAMATLAH SUDAH DUARIBUTIGABELAS

Hype...

Dah pun berlalu 2013.. Bangun pagi tadi, tetiba terasa "Dah masuk 24 tahun dah aku"... Waoow... already 24 years old.. Alhamdulillah sepanjang 23 tahun sebelum masih di beri kesempatan untuk menikmati duniawi yang sementara sehinggalah sekarang... Azam..?


Berbalik entry yang lalu, maksud nya entry tahun lalu, azam telah pun tercapai, tetapi jodoh tak panjang.. So, will go on with new life and new culture.. New culture..? Tak de new sangat lah.... just tempat kerja yang baru dengan skop kerja yang baru.. Tak paham..? Lantak lah.. hahaaha


Cantik tak Kak Ton..?

Bila tgk balik entry tahun lalu, sungguh tak sangka setiap bulan ade satu entry.. kecuali bulan April.. knapa leh takde entry bulan tu entah la.. nak ingat balik pun macam tak teringat dah..! Total entry tahun lalu 21 entry. Hohoho... At least better than entry Rasukan Kentut Lu... Inikan pulak entry dari Apakah..? Memang Apakah...???  Hahahha...




Haiyoo.. Mula2 entry lagi dah troll blog org lain... takpe2, ni baru aku compare dengan yang ni, Blom lagi yang ini, ini, ini, ini dan ini.... Haa.... memang xde masukkan link pun.. Takyah nak pointkan mouse tu kat situ banyak kali, betul memang takde link, jangan degil... betullah..! Memang takdeeee.. ishhh


Azam tahun ni..? Kesian kau azam, nasib la sape yang nama Azam... memang tiap2 tahun nama kamu akan naik.. Most of the peoples akan  cakap pasal kamu Azam... sape suh nama kamu Azam.. tgk nama aku, nama aku Korn... tapi macam xde kena mengena je.. What ever lah...!!


Azam aku tahun ni nak maksimumkan simpanan $$$$$ selagi boleh for next year maybe to bina keluarga bahagia.. In Sha Allah... Semoga semua di permudahkan dengan izin Allah swt.. Amin.. So sape2 ade parttime job nak invite aku di alu2kan sangat2, nak bisness partner dengan aku pon dialu2kan, dan nak kembangkan downline pon aku boleh consider selagi benda tu boleh mendatangkan income yang selari dengan keberkatanNya... 


Sekian sahaja entry aku untuk kali ini, semoga berjumpa lagi pada waktu aku ade semangat nak tulis entry... Tak janji bila tu, ade cerita ada la nanti... Aihhh, macam tagline blog Abang ipar aku je.. haha sape..? Tettttt...!!! Welcome 20Fourteen...


~KORN~


11 ulasan:

  1. hahaha aku nmpk tergelam timbul di situ..haha hepy new year wehhh ..semoga 2014 lebh bermakna tuk kita2.. >_<

    BalasPadam
  2. selamat menempuh tahun baru KORN :) semoga bertambah sikit entri hang... penat dok tuju mouse kat "ini " "ini" tuh hahaha

    BalasPadam
  3. hahaha. siot korn.
    apa ke teruk sgt blogger rasukan kentut dgn apakah tu.

    BalasPadam
  4. singgah sini! * nangis terharu* lama tak jejaak sini haha

    BalasPadam
  5. Hepy new year korn. Semoga tahun nie lebih berjaya!

    BalasPadam
  6. tahun depan ko plan nak kawen ea?aku nak kad.. sbb aku tak pernah lagi jejak kaki ke Penang :D alang2 ko kawen leh cuti2 mesia skali :D

    BalasPadam
  7. Not to late to say SELAMAT TAHUN BARU Korn!

    BalasPadam
  8. Muda dan masih bergetah lagi ko ni korn..hehehe..

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...