SENYUM JUMAAT



Heyy semua ahli GengBloggerSengal.. Jumpa kita esok kat gathering di KLCC yeah.. Rindu korang semua... !! Pssttt..!!! Jangan lupa semua kita bawak baju mandi.. Afzal cakap kita ade xtvt mandi kat kolan air pancut depan KLCC tu.. haahaha..

~KORN~

27 ulasan:

  1. taklarat dah nak langgut atas, tengok org tinggi2. penat aa penat. hahaha

    BalasPadam
  2. ahahaa, lawak laaaa.....adoii :D
    salam Jumaat Korn :)

    BalasPadam
  3. hahaha lawak toi.. pdan muka hantu tu

    BalasPadam
  4. wah!!! seronok nk mandi. bwk le suncream skali. kut la sunburn. hee. selamat bergembira esk.

    BalasPadam
  5. kolam tuh bukan tuk kanak2 ker cik korn , bestnye , CP teringin nak merasa gathering blogger tak pernah lak kesampaian :P hehehehe !!

    BalasPadam
  6. seronok gath tadi kan...korn je xtegur tirah..eh...hihi

    BalasPadam
  7. Kartun ni memang sengal ler..

    BalasPadam
  8. Hahaha.. Apa yg diorg buat tu eh?? :) kekeke
    Selamat berjimba2 ye korn

    BalasPadam
  9. haha..
    tu la dier..kco lg horse gumux tu mamam..
    last2 kua ikut tang tuuu jgk.. ^,^

    BalasPadam
  10. memang sengal....
    horse mana takot hantu..hahaha

    BalasPadam
  11. padan muka, jadi taik. hahaha

    BalasPadam
  12. hai korn.....sihat dak nih???????? lama k.jaa x singgah sini, header tu nape buang? buh ler balik!

    BalasPadam
  13. hahahah. sampai jadi taik hantu tu..hehehe

    BalasPadam
  14. kuda yg xde perasaan..patutlah gemuk, hantu pon dia bedal sekali. kah3.. yup korn, sarah duk upsi..bila korn nak turun tanjung malim nie?

    BalasPadam
  15. Amacam perjumpaan bro....
    Mesti sukses!!!!!!

    Bro dah daoat keychain ngan fridge aku tak..
    Aku lupa letak nama ker...

    Kalau surat dari Mlk tu..aku punya ler tuu

    BalasPadam
  16. memang xde rasa lar kuda ni, aduinyee.. hehe. kelakar :-)

    BalasPadam

Ini blog Encik Korn...
Korn cakap, terima kaseh sebab sudi komen blog die...
Dan Korn cakap nanti bila die on9, die approvekan komen anda...